söndag 13 februari 2011

Ännu en vecka har tuffat förbi, tiden går så snabbt nu att man inte hänger med riktigt.
Men den här veckan har ändå på nått vis varit lite seg. Kan ha att göra med att man inte fått besöka Läkerolen nått, eller sett Brynäs spela på borta plan, då de är LG-hockey game just för tillfället. Där går det i och för sig strålande för vårt kära Sverige. Två vinster så långt, dock ligger man just nu under mot finnarna med 1-0 men de kan snabbt ändras.
Vad har man mer gjort denna vecka då tro? Jo, min käraste systerson Wille fyllde 3år i torsdags så då blev de kalas. Där kan man verkligen se hur snabbt tiden går. Minns det som igår när vi satt hundvakt åt Tikkan när Syster å Göran begav sig till BB. Men nu är han hela 3 år och en stor pojke! Alltid lika skoj att få träffa hela familjen. Händer alldeles för sällan tycker jag. Men man får ta vara på de gånger de blir av.
Årets oveäder så långt fick vi bevittna i torsdags natt- fredag också. Storm och snöoväder som ställde till de för en hel del människor. Som tur var behövde man inte skotta så mycke då de mesta bara flög runt. Men ändå, är de blåsten som stör mig. Snön har jag inget emot, men när de blåser isvindar vill jag inte vara med längre...
Fått lite färg i håret med, å de känns underbart! Var så otroligt längesedan nu så de var verkligen på tiden!

Hälsorapport

Denna vecka har varit en vecka i träningens tecken. I måndags besökte vi gymmet igen för första gången på säkert ett halvår. De kändes kan man säga, hua vilken träningsvärk jag hade efter de. Men de stoppade knappast mig så på tisdagen var man tillbaka där nere igen! Onsdag blev de 45min cykel istället, då jag var borta i Gävle på dagen å studerade lite. Torsdagen blev de vilodag och de firades ju med fika hos Wille och lite köpemat på kvällen. Fredag: Tillbaka på cykeln igen, lika så på lördagen. Men idag blev det ett besök på gymmet igen, och de kommer jag nog undvika i fortsättningen. Gym på söndagförmiddag innebär extremt mycke folk! Usch så trångt de var, inge skoj.
Så hur har då denna vecka gått då, rent viktmässigt? Ja du, de där bakslaget låter sig väntas på, å inte klagar jag på de inte! Denna vecka fortsatte neråt och ytterligare -1,1kg. De tackar vi för. Så resultatet efter 6 veckor är hela -8,3kg!! Som man är motiverad för att fortsätta!! Vi mätte oss också förresten, efter förra invägningen och det var också en positiv upplevelse. -5cm i midjan är inte fy skam de heller! :-) Så nöjd, såå nöjd!

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar