söndag 23 januari 2011

En udda vecka

Ännu en vecka till ända.

Detta har varit en mycke udda vecka för mig. Med de menar jag just de att jag tagit 5 hela dagar till att inte göra nånting alls! Skrev tenta i tisdags och efter de släppte jag allting och bara slappade resten av veckan. Snacka om att jag behövde de!

De blev bland annat ett besök hos Linnéa och Lova, vilket var fantastiskt trevligt. Har nog inte träffat dom på, ja ett halvår nu tror jag. Blir nog en fika till nästa vecka som de ser ut :-). Man kanske ska ta tag i det sociala livet lite granna nu. I trosdags var vi upp till timrå också. Hade tänkt tagit bilen själva, men fick erbjudande om att åka sponsorbuss upp istället ,och de tackar man inte nej till. Mycket trevlig tillställning, synd att inte Brynäs kunde göra mål också, då hade de varit extra trevligt. Nu blev resultatet 0-0 och förlust på straffar. Tråkigt, tråkigt...

Tur att dom spöade djurgårn borta igår istället då. Otroligt viktiga poäng som kom in där!



I morgon börjar de nya kurserna i skolan och då kanske man ska göra ett nytt försök att hänga med från början... Vore väl själva faan om man inte skulle lyckas den här gången iaf! Mikroekonomisk teori och makroekonomi är de som står på tur denna gång. Känns kanske inte riktigt som de kommer bli några favoritämnen, men de blir säkert bra ändå :-)



Hälsorapport

Denna vecka skulle bli vändningen i livet. Kanske inte riktigt blev så med tentaplugg och hockeyresa. Men jag känner att jag verkligen är på gång nu, framförallt viktmässigt. Har haft en bra vecka på den fronten, så de finns säkert utrymme för bakslag till nästa vecka. Veckans resultat blev nämligen -2,7kg!(- 4,9kg). Hur de gått till vet jag inte riktigt. Bara att jag inte haft speciellt mycket till aptit under veckan som gått så matintaget har väl varit ganska låg misstänker jag. Så som sagt, jag förväntar mig en uppgång till nästa vecka, men just nu är jag iaf nöjd :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar